English Persian
جمعه، ۱۹ آذر ۱۳۹۵, ۰۳:۲۵
تغییر اندازه فونت:
 


نظرسنجی ارباب رجوع
1.علت مراجعه شما به شرکت مخابرات چیست ؟
   
2. برای این موضوع خاص چند بار به شرکت مخابرات مراجعه کرده اید؟
3. همکاری و اطلاع رسانی واحد نگهبانی و انتظامات در بدو ورود به سازمان چگونه بوده است؟
4. در زمان مراجعه شما آیا فرد ارائه دهنده خدمت در دسترس بود؟
5. برخورد کارکنان از نظر نحوه پاسخگویی به شما چگونه بوده است؟
6. نحوه رسیدگی به کار توسط کارکنان چگونه بوده است؟
7. آیا کار مورد نظر شما به خوبی انجام شد؟ در صورت انجام نشدن کارتان دلیل آن را ذکر نمائید.
   
8. آیا از دریافت به موقع قبوض ( تلفن همراه و ثابت) راضی هستید ؟ اگر جوابتان منفی است علت آنرا ذکر نمائید.
   
9. آیا با نحوه استفاده از سرویسهای مخابراتی آشنائی دارید؟
     


نظرسنجی

نتایج نظرسنجی (انتخابها: 1)
بلی
( 1 نفر   100% )
خیر
( 0 نفر   0% )