English Persian
جمعه، ۱۹ آذر ۱۳۹۵, ۰۳:۳۰
تغییر اندازه فونت:
 

اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت مخابرات لرستان
 
پاک باش و خدمتگزار
شهروندگرامی
بازدید شما ازپرتال شرکت مخابرات لرستان را ارج نهاده و آمادة رسیدگی به مشکلات ارتباطی شما هستیم. باور داریم که ارتباط با مشتریان و شهروندان باعث پویایی هر چه بیشتر و ارتقای کیفی خدمات ارتباطی می گردد.
معرفی
 اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات بمنظور ارزیابی عملکرد، ارائه خدمات بهتر، ارتقاء فن آوری شرکت مخابرات استان لرستان، بررسی نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات شهروندان گرامی و عملکرد مسئولین و کارمندان شرکت از لحاظ سرعت، دقت، انظباط کاری، پیشگیری فساد اداری، ارتقاء شفافیت، ضابطه مداری، توجه و حساسیت در نگهداری و مصرف اموال شرکت، کنترل و نظارت مالی، صرفه جوئی در هزینه ها و نهایتاً تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل گردیده است.
اهم شرح وظایف اداره :
وظایف واحد رسیدگی به شکایات
1-       بررسی شکایات واصله از اشخاص حقیقی و حقوقی و پیگیری مراتب صحت و سقم موارد شکایات تا اخذ نتیجه نهائی
2-       پاسخگویی به شکایات واصله ازپرتال شرکت مخابرات لرستان، بازرسی استانداری و سایت سازمان بازرسی کل کشور
3-       پاسخگوئی حضوری و تلفنی به مراجعین، راهنمائی و ارجاع کار به زیر مجموعه یا واحد های ذیربط
4-        اهتمام در شناخت مشکلات و معضلات مربوط به مشترکین و متقاضیان و رسیدگی به شکایات مطروحه
5-        ارائه نظرات و راه حلهای سازنده در جهت بهینه سازی کار و رفع یا کاهش مشکلات مشهود
6-       بررسی درخواستهای سازمان های مختلف و اجابت دستور مراجع قضائی براساس اسناد مثبته و پرونده های موجود
7-       بررسی اطلاعات، مدارک و گزارشات واصله از شهرستانها و تنظیم گزارش تکمیلی
8-   رسیدگی به شکایات واصله از سازمانها ، پیمانکاران ، اشخاص حقیقی و حقوقی، بررسی و اعزام بازرس جهت صحت و سقم موارد مطروحه, پیگیری و سعی در کشف حقایق تا مرحله پاسخگوئی به شاکی، ارتباط مستمر با مراجع ذیصلاح
بخش فنی
1-ارزیابی و بررسی عملکرد تجهیزات مراکز تلفن ثابت ، موبایل، دیتا و شبکه راه دوراستانی و تحلیل ارزیابی عملیات
2- گزارش نارسائیهای موجود در سیستم های نگهداری  بر اساس ارزیابی های دوره ای ، موردی و اتفاقی و ارائه پیشنهادها و راه حلهای  مناسب و ارائه به مقامات مافوق (مدیرعامل)
3- بررسی و ارزیابی عملکرد فعالیت پیمانکاران ، ناظرین  و پرسنل نگهداری تلفن ثابت ، موبایل و دیتا و شبکه راه دوراستانی 
4- بررسی عملکرد و نظارت بر اجرای صحیح طرحهاو کنترل پیشرفت فیزیکی و کیفیت پروژه های عمرانی و تأسیساتی در مراکز تلفن شهری و ارتباطات راه دور
5- بررسی روند انتخاب پیمانکاران در کمیته های فنی بازرگانی
6-  پاسخگوئی به مراجعه کنندگان مستقیم به اداره بازرسی که خط تلفن آنها خرابی دارد و پیگیری تا رفع خرابی تلفن مربوطه 
وظایف بخش مالی،اداری،تدارکاتی
1-  بررسی عملکرد و ارزیابی مالی از حوزه های اجرائی، تدارکات و پشتیبانی مخابرات استان
2- بررسی و ارزیابی عملکرد منابع انسانی در شرکت
3-ارزیابی شاخص های عملکرد ی شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد
4- بررسی شاخص های کنترل انضباط مالی
5- شرکت در جلسات کمیته های درون سازمانی جهت آگاهی از تعیین خط مشی ها، رویه ها دستور العملهای اجرائی و تصمیمات متخذه به منظور کنترل و نظارت
6- بررسی و حساسیت در نگهداری و مصرف اموال شرکت ، انظباطی مالی، صرفه جوئی در هزینه های امور پشتیبانی
شایسته است قبل از ثبت شکایت خود در سامانه شکایات شرکت ، ابتدا مشکل را با واحد سازمانی مربوطه به شرح ذیل مطرح نمایید:
- در مورد خرابی تفن ثابت
 درخرم آباد و در شهرستانها تماس با شماره 117
- در مورد
 خرابی سرویس ADSL تماس با شماره 1899
- در مورد
 مشکل عدم دریافت قبض تلفن ثابت  و وجوه واریزی از طریق سامانه 1818 درکل مراکزاستان تماس با شماره 33309570-066
- در خصوص سایر مشکلات
 تلفن ثابت مراجعه به امور مشترکین یا رئیس مرکز مربوطه
- مشکلات تلفن همراه با شماره
 09990 یا امور مشترکین تلفن همراه تماس با شماره های 11-33240910-066
در صورتی که واحد سازمانی مربوطه قادر به رفع مشکل شما نبود یا پاسخ قانع کننده ای اعلام نکرد، شکایت خود را در این سامانه ثبت نمایید تا مجدداً مورد رسیدگی قرار گیرد. 
لازم است متن شکایات و گزارش های ارسالی مستدل و کامل بوده ودرفرم شکایت اطلاعات لازم شامل شرح مشکل و شماره تلفن تماس وارد شود و درصورت وجود مستندات اضافه به پیوست ارسال گردد.
                                                                                            با تشکر
تلفن تماس :              33304800 - 33300007 (066)  
دورنگار :                     33300119 (066)